viernes, 11 de diciembre de 2009

Fomos a Madrid!!!!

Onte, 10 de decembro, os meus compañeiros; Zineb, Alex, Brais, Marieta, Andrea villa, e eu fomos a Madrid a recoller un premio de educared, por facer unha wiki, e claro fomos con Natalia, a directora. Eu estouven moi contenta canda fun porque era a miña primeira vez que ía en avión, porque claro, fomos en avión e tamén era a miña primeira vez que fun a Madrid.
O concurso o organizou Telefonica. Nos quedamos de segundos coa nosa wiki; "Xanelas" que sinifica ventás e era de lectura. O noso premio era un mp4 de oito Gb e a profe tocoulle un lector electrónico de libros moi chulo. Bueno pasamolo xenial! Eu quedei moi conteta xa me chegou o regalo de Navidades!

3 comentarios:

Natalia Roibás dijo...

A verdade é que o pasamos xenial, Andrea! E vos portastes estupendamente tamén. Foi un pracer acompañarvos nesta viaxe!

Andrea C.V. dijo...

Ola,
Grazas Natalia amin tamén me gustou moito ir contigo e os meus compañeiros.

a clase de 5º... dijo...

A verdade é que o viaxe a MAdrid foi mio bonito, aínda que canseimeun pouco esperando ata que direxan o noso nome e tamén na comida canseime collendo a bandexa...
bicos guapa e sigue con este blog tan interesante